Zorg in beweging

Cliënten Tevredenheids onderzoek

Cliënttevredenheidsonderzoek

Elke drie jaar onderzoeken we cliëntervaringen. Dit gebeurt aan de hand van de CQ-index. Deze vragenlijst is speciaal ontwikkeld om cliëntervaring te kunnen meten.

Er is gevraagd naar het gesprek met de meldkamer ambulancezorg, de samenwerking tussen de (huis-) arts en het ambulancepersoneel, de zorg van het ambulancepersoneel, zorg bij eerste hulp geen vervoer, het vervoer, samenwerking tussen ambulancepersoneel en ziekenhuispersoneel.

In 2016 hebben alle RAV’s dit onderzoek gedaan. Het cijfer dat patiënten ambulancezorg hebben gegeven is een 8,6.

Het mag duidelijk zijn dat Ambulancezorg Zoetermeer buitengewoon trots is met het behaalde resultaat.

Ambulancezorg Nederland heeft laten onderzoeken of de uitkomsten van RAV’s van elkaar verschillen. Dat bleek niet het geval. De afspraak is daarom dat cliënttevredenheid met ambulancezorg op landelijk niveau gemeten zal worden.

Een uitdagende baan bij Ambulancezorg Zoetermeer
Vacatures
Ben je een (startende) verpleegkundige en wil je een keer meerijden?
Meer informatie
Werkwijze vergoeding verbruikskosten AED na een reanimatie
Meer informatie